Man galvoje nuolatos sukasi daugybė minčių, įvairių idėjų, šiaip planų ir darbų darbelių. Jų tiek daug, kad atrodo imsiu ir visus pamiršiu. Matyt todėl nuolatos viską užsirašinėju. Geltoni lipnūs lapeliai, balti plėšomi lapučiai, kažkoks senas bloknotas, tuščias baltas lapas, spalvoto popieriaus atraiža, darbo kalendorius, seno mokyklinio sąsiuvinio liekanos, sms žinutė, kuri išsaugoma telefono atmintyje, word‘inis dokumentas ant desktop‘o ir t.t. Užsirašinėju visur. Tai kaip kokia manija… o gal greičiau paranoja? Keisčiausia, kad man neužtenka užsirašyti vieną kartą. Kiekvieną dieną iš naujo vis ant kito puslapio sudarau tokį sąrašą ir visą diena jį vis papildau, braukau, koreguoju. Galiausiai likusius darbus perrašau ant kito lapo ar susegu su ankstesnę dieną daryta rašliava. Ir taip kaupiasi daugybė smulkių ar didesnių lapelių. Tarsi minčių žemėlapiai. Kai tvarkau savo popierius ant stalo, ar stalčiuje, nuolatos randu krūveles užrašų lapelių su įvairiais keistais priminimais ir žinutėm sau pačiai.
Prisimenu kažkada dar mokyklos laikais buvau ŠMC. Vieną iš tądien matytų instaliacijų būtent ir sudarė gausybė kažkokio menininko užrašų lapelių su pastabomis. Tą akimirką pasijaučiau labai gerai. Gal todėl, kad suvokiau, jog ši mano keistenybė ar tiesiog įprotis yra asmenybės dalis, tai mano savitumas, jo dėka galiu ir pažinti pati save. Be to, panašiai matyt elgiuosi ne aš viena. O juk bendrumą pajusti iš ties gera.

Viena iš tų nuolat užsirašomų ir perrašomų idėjų yra Blog‘as. Noriu tokio internetinio dienoraščio ne vien tik apie save, tačiau labiau apie tai kas vyksta aplinkui mane ir kartu su manimi… apie pomėgius ir atradimus… apie kitų žmonių pasiekimus… apie pasaulio stebuklus ar negandas… also I would like to write it in english [so I could have more practise]… Tikiuosi man tai pavyks. O jeigu ne – tai blogiausiu atveju tai taps dar viena priemone ir erdve sudarinėti savo minčių žemėlapius ir rašyti priminimus sau pačiai ;p

Reklama